Reputation Management

Onboarding - Reputation Management

Hei, og takk for at dere har valgt å bli kunde i LeadJabber.

For å raskest mulig få satt opp deres kundeforhold slik at dere kan begynne å be kunder om tilbakemeldinger og omtale, er vi avhengig av litt feedback.

Det vil i stor grad dreie seg om å sette opp tekstene til SMS og/eller e-post.

I tillegg er det mange som ønsker å få tilbakemelding fra kunder som ikke er helt fornøyd. Det er noe vi anbefaler på det sterkeste, da misfornøyde kunder bør håndteres.

Merk: 1 SMS har 140 karakterer. Vi anbefaler derfor å holde tekstene korte og konsise.

 

Dersom du ikke vet lenken til din bedrift, kan du bruke denne guiden til å finne den.

Hvis Ja: Husk å gi adgang til din(e) profil(er) til leadjabber@leadjabber.no. Dersom du ikke vet hvordan du legger til en manager til Google Business-profilen kan du se på denne guiden.

Tekst 1: Tekst som setter RM i gang
Dette er teksten som blir sendt til kunden når Reputation Management settes i gang. Se eksempel under og eventuelt endre:

Tekst 2: Om kunde svarer
Dette er et kort svar som blir gjort til kunden om han/henne velger å svare 1-5. Se eksempel under og eventuelt endre:

Tekst 3: Svar 1 til 3
Under følger et eksempel på hvordan vi kan velge å svare opp en kunde som avgir svaret 1-3. Om man ikke ønsker lenke til kundeundersøkelse kan man la være å skrive det. Men vi anbefaler sterkt å alltid følge opp misfornøyde kunder.

Tekst 4: Svar 4 til 5
Under følger et eksempel på hvordan vi kan velge å svare opp en kunde som avgir svaret 4-5.

Vil du lage et tilbakemeldingsskjema?
Legg igjen noen spørsmål som er relevant å stille en misfornøyd kunde. Det er LeadJabber som setter opp skjemaene etter vi har mottatt feedback. Se eksempler på spørsmål under og eventuelt endre:

Avtal ønsket tidspunkt for møte

Intoto - Signup

Få tilgang til Jusutdanning Nettverk

Jusutdanning - Signup