For å raskest mulig få satt opp deres kundeforhold slik at dere kan begynne å be kunder om tilbakemeldinger og omtale, er vi avhengig av litt feedback.
Det vil i stor grad dreie seg om å sette opp tekstene til SMS og/eller e-post.
I tillegg er det mange som ønsker å få tilbakemelding fra kunder som ikke er helt fornøyd. Det er noe vi anbefaler på det sterkeste, da misfornøyde kunder bør håndteres.
Merk: 1 SMS har 140 karakterer. Vi anbefaler derfor å holde tekstene korte og konsise.
Dersom du ikke vet lenken til din bedrift, kan du bruke denne guiden til å finne den.
Hvis Ja: Husk å gi adgang til din(e) profil(er) til leadjabber@leadjabber.no. Dersom du ikke vet hvordan du legger til en manager til Google Business-profilen kan du se på denne guiden.
Tekst 1: Tekst som setter RM i gangDette er teksten som blir sendt til kunden når Reputation Management settes i gang. Se eksempel under og eventuelt endre:
Tekst 2: Om kunde svarerDette er et kort svar som blir gjort til kunden om han/henne velger å svare 1-5. Se eksempel under og eventuelt endre:
Tekst 3: Svar 1 til 3Under følger et eksempel på hvordan vi kan velge å svare opp en kunde som avgir svaret 1-3. Om man ikke ønsker lenke til kundeundersøkelse kan man la være å skrive det. Men vi anbefaler sterkt å alltid følge opp misfornøyde kunder.
Tekst 4: Svar 4 til 5Under følger et eksempel på hvordan vi kan velge å svare opp en kunde som avgir svaret 4-5.
Vil du lage et tilbakemeldingsskjema?Legg igjen noen spørsmål som er relevant å stille en misfornøyd kunde. Det er LeadJabber som setter opp skjemaene etter vi har mottatt feedback. Se eksempler på spørsmål under og eventuelt endre: