Alle våre brukere er mennesker som er i ulike faser i livet og har ulike problemstillinger.
Mennesker er unike med ulike behov og det er ikke noe unntak for våre brukere. Våre brukere er opptatt av apotektjenester, men også en hel rekke av tjenester som ikke Appoteket tilbyr.
Dette kan være reise, opplevelser, forsikring, tjenester i hjemmet. Alt dette her og mye mer er viktig for mennesker som står i ulike helserelaterte situasjoner.
Målgruppe
Nå ut til relevante målgrupper som er interessert i deres produkter og tjenester.
Vi tilbyr ulike måter å komme i kontakt mot målgruppen
Vekst
Appotekes app opplever en årlig vekst i sin brukermasse på 110%.
Vårt fokus på vekst av brukere og kunder i 2024 vil øke eksponeringen til våre Pluss-partnere.
Markedsføring
Vi markedsfører deres tjenester og produkter for våre stadig økende nye brukere.
Ofte stilte spørsmål
Ta gjerne kontakt med oss om du har andre spørsmål.
Koster det noe for meg å bli Pluss-Partner?
Nei, men det er et kriterie at man tilbyr våre Pluss-medlemmer en eller flere gode fordeler og rabatter.
Hvorfor er dette kostnadsfritt?
Vår ambisjon er å være den beste digitale helsepartneren, for alle som er opptatt av helse eller er rammet av sykdom. For å kunne være det, ønsker våre brukere partnere som kan gi gode tilbud fra helseaktører og andre relevante aktører.
Hvor lenge kan vår bedrift være Pluss-partner?
Det er ingen bindingstid i vårt Pluss-Partner program.
Hva må min bedrift gjøre for bli Pluss-Partner?
For at dere skal bli Pluss-Partner, trenger vi noe informasjon fra dere. Vi trenger logo, nettside, kontaktinformasjon og en kort tekst om dere. I tillegg trenger vi minst en god fordel eller et tilbud dere ønsker å presentere for våre pluss medlemmer.
Svein har bakgrunn som IT leder i farmaindustrien. Han har tidligere jobbet i GE Healthcare med utvikling/innføring og administrering av IT-systemer for klinisk forskning og produksjon. Svein fikk kreft i 2017 og er en kreftoverlever.
Inara Rubene
Fag- og kvalitetsdirektør
Inara er utdannet lege med spesialisering i indremedisin. Hun var daglig leder og bygget opp Medisinsk Informasjonssenter i 12 år, og var senere leder for klinisk forskningsavdeling i et farmasøytisk selskap. Tidligere jobbet for Bayer, MSD og Bohringer.
Ken Hauge
Kommersiell direktør
Ken har en master i økonomi og markedsføring. Han har jobber som direktør for E-commerce, var med å utvikle Boots HomeCare til en omsetning på 500MNOK og var med å utvikle et nisjeforretning for pasienter med Føllings sykdom.
Maher Salameh
eCommerce leder
Maher er farmasøyt og apoteker og har ekspertkompetanse på drift av apotek. Han har bygget opp et fysisk apotek som senere ble solgt før han startet nettopoteket Apotekia.
Vår visjon
Vår ambisjon er å være den beste digitale helsepartneren for alle som er opptatt av helse eller er rammet av sykdom. I livets vanskelige stunder skal vi være der. Alltid tilgjengelig og med mer kunnskap enn dagens apotek klarer å levere.
Vi kombinerer avansert teknologi med varm menneskelig støtte for å gi en helseopplevelse som er skreddersydd for våre brukere sine behov.